نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

ترافیک ۱۵ کیلومتری در مرز خسروی| تردد به سمت مرز ممنوع شد (۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۴۸۳۵
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
ترافیک ۱۵ کیلومتری در مرز خسروی| تردد به سمت مرز ممنوع شد (۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱)
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک ۱۵ کیلومتری نزدیک مرز خسروی، گفت: در همین راستا مسیر سرپل ذهاب و قصرشیرین به سمت مرز خسروی فعلا مسدود شده و تردد در آن ممنوع است تا جمعیت پشت مرز تخلیه شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به ترافیک سنگین در مرز خسروی گفت: نیرو‌های پلیس راهور در طول مسیر از ورودی استان در فواصل مختلف همواره به زوار توصیه می‌کنند که فعلا به سمت مرز نیایند، اما متاسفانه زوار به این حرف‌ها توجهی نکرده و همچنان به سمت مرز‌ها در حرکتند.

دستغیب گفت: در همین راستا مسیر قصرشیرین و سرپل ذهاب به سمت مرز خسروی را مسدود کرده‌ایم و هم اکنون از تردد در این مسیر جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود: همچنین تذکر لازم به زواری که راهی مرز مهران هستند هم داده می‌شود، اما آن‌ها هم توجهی نکرده و وقتی وارد استان ایلام می‌شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تقاضای ما این است که زوار همکاری کرده و فعلا به شهر‌های مبدا برگردند تا زمانی که تردد در مرز‌ها قدری روان شود.

دستغیب گفت: در حال حاضر ترافیک ۱۵ کیلومتری از میدان نفت شهرستان قصرشیرین تا خود مرز خسروی ایجاد شده و منتظریم تا مسئولین در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی افزود: افرادی که قبل از میدان نفت در شهرستان قصرشیرین هستند اجازه عبور به آن‌ها به سمت مرز داده نمی‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور‌های مسیر تردد زوار در سطح استان نیمه سنگین است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->